Biatch

Jag har nyligen hört att det finns en person jag träffar i princip dagligen som snackar en hel del skit om mig & diverse andra personer, det är inte bara så att hon snackar skit utan hon försöker få andra att tycka illa om mig. Denna person tycker att hon är så enormt jävla duktig och kan så jävla mycket när sanningen är att hon är en utav de mest korkade personer jag träffat och hon är dessutom rätt kass på det hon gör.

 

Jag har faktiskt tyckt om denna person fram tills jag fick höra vad hon sagt om mig, det komiska i det hela är att hon pratat med en person som tycker mycket illa om henne och tycker om mig. Det gör att jag får höra precis ALLT hon säger, delar av det hon säger är sant MEN man kan faktiskt prata med mig istället för att försöka få andra att tycka illa om mig. Nu bryr jag mig inte om vad hon tycker alls, men hon kan ställa till en hel del problem för mig genom att säga saker som INTE stämmer till personer jag faktiskt bryr mig om eller till min chef.

Jag fattar inte hur man kan vara så jävla falsk som denna människan är, eller hur man kan vara så jävla dum aså på riktigt bimbo-dum. Varför skall kvinnor alltid gå bakom ryggen på andra kvinnor för att få sig själva att se bättre ut, jag e sjukt trött på att behöva höra från andra människor vad någon sagt.

SLUTA SNACKA SKIT när du är 20 ggr sämre själv..

Kommentarer
Postat av: Partner in crime

Nu blir ja sjukt nyfiken,,,, speciellt när du skriver att inte bra om chefen får höra osanning... VI måste krossa denna människa...

2010-08-27 @ 23:15:01
Postat av: Tha Chaos Queen

Ja vi kan väl säga så att det är den person som du har dina små möten med.. =)

2010-08-28 @ 05:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0