Efter en JÄVLA massa mekande så står den här

Eller flyter omkring i någons sladd någonstans men huvudsaken är att den ÄNTLIGEN finns och förhoppningsvis kommer fungera som JAG vill att det skall fungera och NÄR jag vill det..

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Ni är sjukt mycket välkommna iaf till denna nya blogg, och detta kommer att vara den ENDA blogg jag har. Jag har trötnat på att behöva censurera mina inlägg för att inte chefen eller mamma eller ex skall läsa dem.. Så nu jävlar är det jag som bestämmer vem som kommer in och tycker jag om dig kanske du aldrig kommer ut heller...

För att komma in på bloggen krävs ett lösenord och ett användarnamn och det är som följer:

Användarnamn: Nina
Lösenord: ninaninanina

Exakt som det står där skall det vara med andra ord e de caps känsliga.. Så om någon har ni problem kan ni säga detta till dem...

Jag kommer att bygga om bloggen en HEL massa under tiden så den kanske inte ser likadan ut imorgon som den gör idag osv.. Men tack för att jag bjöd in er =p och hoppas ni haft en uber bra dag till skillnad från mig å min stackars Jess (jag liiider med dig)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0