Exet

Jag har umgåtts en hel del med mitt ex det senaste och det e faktiskt jävligt kul att umgås med honom, vi har ju trots allt kännt varandra i typ 12 år (han är en utav mina äldsta vänner). Idag va vi å handla kläder åt honom & det e lika kul nu som då att bestämma vad han skall ha på sig, eller kanske inte bestämma men vägleda =). Jag älskar att handla herrkläder varför vet jag inte riktigt men det är så enkelt att fixa till en snygg look för killar om man bara har tillräckligt med pengar..
Freeport hade faktiskt en hel del snygga herrkläder men inte speciellt mycket snygga damkläder =(, det var nog iofs lika bra för jag borde inte handla det fick bli en mascara för min del och en massa kläder till Mattias.

Nu skall vi snart kolla på Clash of The Titans, får se om den är lika bra som den verkar vara.. Å vad gäller våran relation ja den är väl likadan som den alltid varit antar jag (d.v.s enormt komplicerad)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0