Sååååå dååå

Nu skall jag nog ha fixat till bloggen så att det både går å läsa och skriva på den, egentligen vet jag inte varför jag valde blogg.se för jag hade den innan och jag hatar den.. Verkligen hatar den..

Jaja jag skall sluta klaga trots att jag måstye jobba idag =/, jag VILL inte. Jag skulle hellre göra i princip vad som helst faktiskt, jag slipper iaf pucko in training idag (hur man kan få lov att gå som student när man inte kan ett skit om något e för mig ett mysterium). Jag va nog inte riktigt så tillmötesgående som man bör vara kanske, men e man otrevlig mot personal sin 2:a dag som student så får man nog skylla sig själv...

Åhh jag jobbar med min mupp idag & The Balkan girl så det blir nog en as schysst kväll trots allt =) (fan hörde ni jag lät NÄSTAN positiv)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0