10.000 kr

Skall sparas för en Kina resa och det bör göras på ca 3 månader =/ hur in the hell skall det gå? Men det måste gå när fan annars kommer jag få en chans att bo gratis i Kina lixom.. Jag hoppas verkligen att M trivs i Kina men inte för mycket, vill ju inte att han flyttar dit  permanent lixom, jag vill however att han skall vara kvar tillräckligt länge för att jag skall kunna skrapa ihop till en flygbiljett =)..

Han åkte igår och jag vet att jag kommer sakna honom och speciellt vissa delar utav honom ;), nä men helt seriöst det är verkligen sjukt tråkigt att vi inte kan få saker å ting att funka men vi är för olika helt enkelt sad but true..

Jag hoppas på massor utav calici så jag får jobba extra på 100 %, då kanske kanske jag kan lyckas spara ihop till flygbiljetten och fickpengar annars ser det tyvärr mörkt ut trots att jag får nästan hälften av flygbiljetten utav honom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0