Jag hjärta klänningar

Jag har hittat en hel massa skit snygga klänningar idag :), tyvärr får jag vänta med att köpa dem eller de två jag (max) skall köpa.. Jag har vart på Frölunda torg med morsan och Linda idag, det var riktigt trevligt och nu vet jag typ vad jag skall ha på mig på nyår även om jag inte vet vad jag skall göra :/.. Sådant löser sig dock alltid, det är alltid någon som har fest eller skall gå ut eller nåt.. Jag brukar ha rätt kul på nyår faktiskt eller jag har nog bara haft någon dålig nyår de senaste 10 åren typ. Och bara jag har kläderna fixade brukar resten fixa sig också, man har ju faktiskt roligare ju snyggare man är.
Just nu sitter jag på vagnen på väg till jobbet trots att jag varken jobbar kväll dag eller natt idag, jag skall lämna av några saker i Jessicas händer så får hon ta över ansvaret för att sakerna blir lämnade till rätt person. Jag skulle köpt en annan sak först men sen tänkte jag att det kan vara kul att ha något kvar som minne typ.. Ja för er som inte fattar vad jag snackar om kan jag upplysa er om att en utav mina kollegor skall sluta hos oss, eller hon skall ta tjänstledigt i minst ett år och jag har vart å köpt en hej då present typ.. Jag tror inte hon läser denna bloggen och gör hon det så kan jag säga att vi kommer sakna dig och att du hade ändå fått presenten imorgon så det blir ingen förstörd överaskning direkt.

Jag måste säga att det slutat en hel del super schysst personal hos oss de senaste året.. I miss Sarwa, Jos, Nairobi & Martin! Det är faktiskt inte det samma utan er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0