Ohh My G**

Jag mår fan fortfarande dåligt sedan i Fredags kväll, det blev en MYCKET lång och alkohol dränkt kväll kan jag säga och den var sjukt kul. Va på Flying Scottsman och Excet som vanligt =), vi hamnar verkligen allltid där och det e verkligen alltid någon söt pojke där. Kvällen började bra, mitten var bra och den avslutades ännu bättre..
Jag å Tina har verkligen alltid kul när vi går ut, det kan iofs ha lite med mängden alkohol vi brukar dricka men wtf right..

Jag har ännu en gång fått bevisat att det bara är äldre killar och yngre killar som raggar på mig (det diffade nog på 20 år) yngst hmm iaf yngre och äldst typ 50 men denna gången skall jag faktiskt inte klaga för dom var bara trevliga och väldigt pretty och de mindre trevliga fattade vinken rätt fort.

Ja ja det var den kvällen och den var som sagt sjukt kul och bör definitivt upprepas helst snart ;)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0