I make them good girls go bad!!

Ja eller ibland iaf, det är faktiskt en utav mina bättre sidor alltså min förmåga att få folk att släppa loss totalt och hitta på en massa dumma saker.. Alla har en kompis som får en att göra saker man normalt inte gör, jag har flera sådana kompisar eller rättare sagt jag har bara sådana kompisar ;). Jag är nämligen en sådan person, jag vet inte riktigt hur men väldigt ofta när man festar med mig hittar folk på saker de inte borde. Det är inte så att jag uppmanar folk att hitta på dumheter, men jag stoppar inte heller någon som känner för att hitta på något underhållande..

Så vad hittar folk på då?? De flirtar med individer de normalt inte skulle flirta med, de dricker kopiösa mängder alkohol (tex 3 liter vin eller 1 hel flaska koskenkorva), de följer med främmande människor på efterfest i hotellrum och i diverse förortslägenheter, de har sex med personer som inte är deras partner, de dansar på bord, de hånglar upp främmande pojkar på bardiskar, de ramlar på alla möjliga och omöjliga ställen (dansgolv, raviner, buskar, i min säng, på mitt vardagsrums golv och i en å annan trappa), de blir nekade inträde på rockbaren, de drar med sig småpojkar hem, de super hela nätterna och fram tills nästa eftermiddag, de springer omkring i underkläder ja de uppför sig kort sagt som jag själv gör..

Ni kan ju förstå vilken total katastrof det blir när jag festar med vissa personer, vilka personer får då mig att bete mig som om jag vore 14? Fröken Alika, Mr Y, QT, Mr G & alla personer jag umgicks med när jag var 14.. Men värst inflytande nuförtiden har nog ändå min kära alika, det är inte många som får mig att följa med på efterfester hemma hos människor jag inte känner, tappa bort min telefon, få mig mer eller mindre portad på rockbaren, bada i dekorationsdammar mitt på dagen i underkläder, shota ur dricksglas, träffa Alejandro & tänk att vi nästan gick miste om att börja festa ihop ;). Fröken Alika blev nämligen inte min vapendragare med en gång, vi tyckte inte om varandra från första början det tog nog ändå 1 år eller nåt innan jag insåg hur cool hon är.. Nu har jag insett att hon är den enda på jobbet som förstår vitsen med att vara sarkastik, att supa skallen i bitar och fattar grejen med zombiefilmer & Billy Idol.. I löv u.. Jag lövar förviso även mina andra super söta kollegor också men ni får börja festa lite hårdare, all work and no play ni vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0