Oj va tråkig jag är!!

Är just nu på väg hem (fatta att jag e på väg hem innan jag normalt sett brukar gå ut) har iaf varit social och druckit alkohol jag bara börja och slutade lite väl tidigt kanske.. Skall dock försöka gå upp i tid i morgon så det kanske vart lika bra att jag inte söp sönder alla hjärnceller idag. Har idag sett Resident Evil 4 på bio eller ja alldeles nyss faktiskt och den var lika bra som de andra filmerna i serien var, hade kanske kunnat göras mer kompakt men den var helt klart sevärd och speciellt med 3D..

Jag måste erkänna att jag känner mig grymt jävla tråkig just nu men jag har heller ingen större lust att typ gå ut men jag kunde kanske hittat på något roligare än att kolla på Merlin hemma i soffan halv berusad och själv :).. Men men jag får ta igen det den 29:e för då skall jag och Alikan parta ihop igen ;) och vi vet alla hur det brukar gå :)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0