Punk rock!!!

Det finns fan ingen musik som är bättre än punk, just nu har jag Ramones i hörlurarna och låten Sheena Is A Punk Rocker.. Ett av mina favorit band tillsammans med The Clash & Bad Religion, jag har dock förstått att inte alla människor inser hur jävla bra punk är. Jag kan inte förstå hur man inte kan dyrka dessa band men så är jag lite speciel ibland också..

Vad händer idag då?? Inte nye kan jag säga eller rättare sagt inget kul överhuvudtaget, jag skall nämligen jobba (som vanligt) och jag har inga pengar att gå ut efter jobbet heller.. Imorgon blir det iaf bio med Fröken Alika och Mr FrancyPants, Resident Evil 4 i 3D (I Loves it) jag har sett fram emot denna filmens premiär hur länge som helst nu :). Jag älskar zombies eller rättare sagt jag älskar apocalyptiska filmer och stories, jag vet inte varför men det är något med att vara en utav de sista människorna på jorden som lockar mig enormt mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0