Rasputin

Sitter på vagnen och diggar stenhårt till Boney M's Rasputin och samtidigt verkar spårvagnschaffören fyller och berättar roliga historier och nej jag skämtar inte, han sitter på allvar och berättar roliga historier på högtalarna :/. Jag vet inte längre om jag vill åka med just denna vagnen, fast det e klart han kanske bara är på bra humör. Jag tenderar att se saker som de är och inte som jag vill att de skall vara vilket gör att jag misstänker någon form av berusningsmedel :).. Jag hoppas dock att jag har fel.

Jag är på väg hem från jobbet och kan inte komma på något bättre (jo det kan jag visst det). Jag tror tom att jag skall ta å dricka lite vin när jag kommer hem, har ju trots allt ca 18 liter som bara väntar på att drickas.

Så what else is new? Jag har hittat en ny bekantskap och nej det är ingen dirty bekantskap mer en praktisk sådan faktiskt.. Sedan har jag förmodligen lyckats göra något för att få en person i min bekantskapskrets sur på mig, jag har ingen anning om vad jag gjort (vilket gör det hela så mycket värre), jag kan inte komma på en enda sak denna person vet om :) som skulle kunna göra denne arg.. :/ Jag har även insett att jag nog inte borde köra på nr 2 även om jag vill det, det är tyvärr inte alltid det man vill eller det man gör är det msn borde göra.. Kan tom säga att när det gäller mig är det jag vill göra enormt sällan det jag borde göra.

När skall man bli vuxen och vilja göra saker som att ta söndagspromenader, dejta nice boys, äta middag vid köksbordet, tvätta varje vecka, gå å lägga sig före kl 4:00, gå på en fest och hålla sig nykter en helkväll eller ens en halv, sluta blogga, spendera åtminstonde 30min utomhus varje dag, stanna hemma en hel helg eller vara nykter en hel helg, laga något som kan kallas mat, umgås med personer som inte fuckar upp mitt liv... Ja du när fan skall det hända egentligen, min chansning är ungefär samtidigt som jag börjar tro på Gud..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0