Stamp om the ground....

Inte för att rubriken har något med inlägget att göra men jag känner mig på stamp-humör, det var sjuuukt längesedan man var på ett rave eller skogsparty måste jag säga.. Jag saknar hela den tiden rätt mycket faktiskt iaf bitvis, man kunde kanske gjort en del saker annorlunda men då hade jag inte vetat om mig själv det jag vet idag..

Jag anser nämligen att man aldrig skall ångra något man gjort, allt man gör och har gjort har en del i den du är idag och såvidare man inte avskyr sig själv så borde man hylla sina misstag.. Jag har gjort mängder av misstag i mitt liv och fortsätter att göra misstag på nästan daglig basis :) oops.. Dock måste jag säga att misstag kan vara sjukt roliga, eller i ca 90% av fallen är misstag enormt roliga iaf under tiden man begår dem.

Nu har jag kommit helt off det jag egentligen skulle blogga om och kommer fan inte ens ihåg vad det var (så jag antar att det inte var särskilt viktigt, inte för att några av mina inlägg är särskilt viktiga eller seriösa).. Peace & Love (eller nåt) Nina "Queen of Chaos & Misstakes"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0