W00t

Ja w00t the fuck?! Det skall bli lite halv kul sådär men fan va weird det kommer vara.. Kan ju dock inte påstå att jag har dåligt erfarenhet utav det heller.. Men men vi får la se vad som händer..

Just nu sitter jag however på en vagn på väg hem och har just sett en utav de konstigaste personer i historien.. En tonårig pojke i koboltblå fleece poncho och svart kroppsstrumpa :/ öhh snacka om weird..
Jag funderar lite på hur i helvete man tänker när man tar på sig dessa plagg som person much less som en person av de manliga könet.. I am all for gay ppl (hur skulle jag inte kunna vara det) men det handlar inte om läggning utan om personlig stil..

Min andra sak jag funderar på är vad jag skall hitta på idag.. Någon som vill gå ut å dricka lite, insåg att jag fått in lite pengar på mitt konto efter en tripp till det tråkigaste ställe i världen banken i Brunnsparken.. Nu tror jag visserligen inte någon hinner se detta innan det e dags att börja dricka alkoholen (den mycket odrickbara sort jag har hemma) men man kan ju kolla.. Skall nog ta mig en spårvagnstur till crime central a.k.a hisingen å hälsa på en polare också..

Yeah yeah jag skall börja med att köpa coca cola och kolla på världens hetaste spion Michael Westen och sedan städa vad som bara kan beskrivas som totalt kaos och ja självklart menar jag min pytte lilla lägenhet... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0