Det cirkulerar endast en sak i mitt huvud..

Och jag vet vad ni tänker men nej det är icke sex... Det är att flytta, att lämna allt och alla å bara dra till någon beach någonstans leva på kokosnötter, moonshine & as heta surfar dudes.. Sounds like graven to me :), jag är lite för feg ibland och därför sitter jag här på en spårvagn jag inte vill sitta på, med ett yrke som blev till av en slump och ett någorlunda halvbrustet hjärta (och få nu inga idéer för det handlar om det faktum att jag och mitt ex inte kan få ett förhållande att funka).

I'm in à bit off à funk skulle man kunna säga, men jag planerar ta mig ur den tills nästa Fredag då jag skall dricka kopiösa mängder alkohol och uppföra mig som om jag vore 17 inte 27 dådet så.. Den fredagen får alla lov att dra av 10 år på sin mogenhetsskala och join in with the crazy...
Nä nu babblar jag bara, brukar bli så när jag har tråkigt.. Pöss på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0