Drömmar

Jag har alltid drömt sjuka drömmar men nattens tog nog fan priset.. Jag har definitivt kollat förmycket på Sagan om Ringen, jag kommer inte ihåg hela drömmen men dom delar jag kommer ihåg var riktigt weird.. Krig, Hugo Boss kostymer, Alver, Båtar, Sex, One very HOT guy, Nöjesparker, Kineser och diverse sjuka saker..

Som tur är drömmer jag sällan eller aldrig mardrömmar, jag har dock en som återkommer och har gjort i typ 10 år nu. Jag tänker inte säga vad det är för det är ingen klassisk mardröm utan mer en personlig sådan, men jag vaknar och så e hela ansiktet fullt av tårar. Jag fattar inte riktigt hur man kan gråta utan att vakna men det kan man tydligen man kan tom misshandla någon (tror dock det var i ett halv vaket tillstånd, för jag slog personen jag var förbannad på i drömmen).

Andra sjuka saker jag gör i sömnen är tänder å släcker lampor, rakar benen, hånglar, sparkar ner folk ur sängen, snor täcken, gapar, konverserar & snarkar.. Det e faktiskt lite jobbigt ibland för jag vet inte vad jag sagt i sömnen för man kan fråga mig saker och jag svarar på frågan, det hela brukar tydligen sluta med att jag säger "du fattar ju för fan ingenting ändå" suckar och vänder mig om..

Ni fattar ju att jag inte är som jag skall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0