Fan va kallt

Det e sjukt kallt hemma hos mig, jag fattar inte varför men jag fryser verkligen konstant. Det e samma visa varenda jävla år i spetember innan familjebostäder väljer att starta igång värmen.. Så kallt är det ju inte ute så att det borde vara svin kallt inne, men så ligger det till =/..

Vad händer idag?? Jag har doggen iaf vilket e lite skönt för hon är värme =) men samtidigt betyder det att jag inte kan göra något eller inte vara hemmifrån mer än 4 timmar iaf.. Mattias kommer iofs å hämtar hunden om ett tag eller ikväll/natt eller nåt. Det e verkligen super skönt att vi är vänner igen eller umgås igen för han e typ min bästa polare och en av de enda som känner mig till iaf 70%, vi har inte direkt umgåtts sedan i februari eller något men de senaste månaderna har vi blivit rätt tighta igen faktiskt.. Jag saknar verkligen honom ibland, vi bodde ihop i nästan 9 år och var ihop i 11 år vilket gör honom till en av de 3 personer jag kännt absolut längst som jag fortfarande diggar å respekterar..

Oj va off topic jag kom men sån är jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0