Fy i h-vete va trött jag är

Jag e redan sjuukt trött och jag har inte ens kommit iväg till jobbet ännu.. Jag har sovit ungefär 1 timme i natt och jag sov inge vidare bra den timme jag sov, i natt lär jag somna rätt gött iaf.
Jag skulle behöva ha en ny sommarsemester tror jag =), tror ni jag får det om jag frågar snällt =P ja menar ju mer utvilad jag är desto bättre jobb gör jag ju..
Just nu sitter jag hemma hos mor min och väntar på att gå till jobbet, det finns nog inget tråkigare än att vänta på att få jobba =/..

Vad händer annars idag? Jo INGET alls fy fan va tråkigt, jag vill hitta på något kul men inte då jobb,sömn & lite nudlar kanske.. Imorgon fyller jag år woohoo jag blir 1 år äldre på bara en dag ;) helt otroligt och tragiskt, jag vill inte bli äldre & visare jag vill bli yngre och mindre vis det va så mycket roligare då. Innan en hel del saker hände som hänt, innan en hel del alldeles för unga personer dog som dött & innan jag blev närmare 30 än 20 och närmare 40 än 10..

Nä fy fan vilket tragiskt inlägg bara klagande och elände nu får jag fan ge mig, det e fint väder ute och jämfört mer en hel del människor har jag och alla andra i Sverige det JÄVLIGT bra trots alla hemska och eländiga saker som händer.. Vi borde nog försöka komma ihåg det oftare även i de svåraste stunder vi har eller kanske speciellt då, det finns alltid folk som har det värre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0