Jag har...

För mycket & inga kläder på en å samma gång. Hur FAN e det möjligt?? Seriöst, det ligger just nu ett 10 cm lager med kläder på min säng som jag i princip ALDRIG ser eller har plats för, men ändå vill jag ha mer & ännu mer... Jag är verkligen en kläd-junkie, jag vill inte ens tänka på hur stor min garderob skulle behöva vara om jag var rik. Jag har tex 9 st bikinis men inget sparkonto.. Nä ush jag blir faktiskt lite trött på mig själv ibland, men så är jag den jag är också och jag lär väl knappast förändra mig efter snart 27 år..

Jag behöver ett ekonomiskt sinne och lite struktur, det är nämligen inte för inte jag har en blogg som heter Chaos Queen. Jag lever i ett konstant kaos speciellt på insidan, jag tänker nog i lite andra banor än andra och inte altid på ett bra sätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0