Kristdemokraterna är IDIOTER

Finns det några större idioter än kristdemokrater?? Jag tror fan inte det aså, vi kan börja med det faktum att de är kristna eller troende och avsluta med det faktum att de vill förbjuda "kamphundar". Vad är en kamphund?? Jo en hund som TVINGAS kampa utav idioter till ägare INTE en ras eller en samling utav raser..


Att förbjuda tex Pitbulls kommer enbart resultera i en jävla massa icke renrasiga pit´s som istället kommer att bli ännu sämre behandlade och min underbara Staff kommer att få en stämpel hon varken förtjänar eller någonsin skulle kunna leva upp till.. Eller verkar hon farlig? Ni som träffat henne. Är hon aggresiv? Har hon bitit någon? Bör hon avlivas pga några politikers snedvridna fördomar?? Det är samma typ av rasism på hundfronten som det är på människofronten, allt som är annorlunda är farligt farligt..

Jag e så jävla trött på idioter som har maktpositioner att jag kan spy..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0