Lyckan att få vara lite helgledig

Varade ju bara en dag :(, men jag hoppas på en lugn söndag och en lugn vecka nästa vecka, på något sätt vet jag att det inte kommer bli det.. Jag hoppas även att de 23 liter vin jag börjat jäsa går att dricka nästa fredag.. Annars blir det system ändå, jag vill ju faktiskt kunna blanda några drinkar också.. Jag sitter lite ekonomiskt illa denna månaden eftersom jag var sjuk och elen kom denna månaden och jag fick några schyssta krediträkningar :/. Ikea kort, La Redoute, Media Markt mfl blir en hel del pengar och jag vill ju gärna ha dem betalda så fort det bara går.. Jag har dock redan stoghandlat utan lön (fattar ni ca perfekt) jag har ingen chans att hinna göra det på de nästa 2 veckor eftersom jag inte har bil eller körkort :/, så jag fick låna lite pengar från den hemliga "skogsgömman" (intern grej) a.k.a mamma..

Kan säga att det kommer bli en av de kassaste månader på ett bra tag i nöjesväg alltså. Pengar till mat och snus och mitt hemmagjorda vin exluderat. Men men jag har en nu dator :) och råd med iaf en utekväll, om än en relativt billig sådan..
Ush ush är man undersköterska har man icke råd att vara sjuk två månader i rad ( men jag har verkligen vart ordentlig sjuk)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0