Min nya älskling

Är såklart inte en pojke utan en dator, såpass borde ni ju känna mig så att ni vet att datorn ALLTID går före pojkar.. Jag har idag införskaffat mig en ny laptop (det var mycket välbehövligt kan jag säga), det fick bli en Packard Bell Easy Note TR87 och den e alldeles lagom stor (15,6) och jag har ju inte testat den så himla mycket ännu men den verkar som en bra allround lap-top.. Det återstår att se om det går att spela WoW på den när jag nu får lust att göra detta igen..

Den e faktiskt rätt snygg iaf, jag hade ju helst sett en rosa då va men nu fick det bli en svart, vilket ju är min favoritfärg på typ allt egentligen..

Man ser inte på bilden men den e glossy black, vilket var lite det som avgjorde det hela och priset på 5000:-, köpte även en ny mus för 500:- så om jag får för mig att spela igen kan jag göra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0