Nice väder & självklart jobb

Jepp idag blir det jobb :(, jag skall väl kanske inte klaga haft en riktigt schysst helg faktiskt, träffat en polare jag inte sett på ett tag och haft 2 filmkvällar. Den ena slutade med en total däckad Mattias i soffan :) men det var riktigt nice faktiskt trots att det inte är helt lätt att försöka flytta en fullvuxen manboy, den andra hade jag helt för mig själv och jag kom återigen ihåg hur jävla nice det är att vara själv ibland..

Idag vaknade jag som vanligt (nuförtiden) i god tid och plocka omkring hemma lite och kolla in den mest paradoxala serien som finns nämligen Sjunde Himlen (jag HATAR den men jag kan inte sluta titta), men tror ni jag kommer komma förtidigt till jobbet kanske? Nej just det spårvagns helvetet var för tidig så nu sitter jag å stampar på vagnen och irriterar ihjäl mig på alla långsamma människor i denna värld.. Det finns verkligen INGET jag hatar så mycket som dumma och långsamma människor, det värsta är att iaf 90% av all dumhet beror på okunnighet (hallå läs en bok någon gång), och 100% av alla långsamma människor skulle kunna vara effektiva om de bara ville.. Gaaaah...

Så what else is new? Jo just det jag är numera helt säker på vilka partier jag INTE kommer rösta på:
Moderaterna (jag klarar verkligen inte av Fredrik, jag får krypningar bara jag ser honom)
Folkpartiet (skall man kalla sig liberala partiet slalomen fan vara ett liberalt parti också, vilket i sig är en enorm motsägelse)
Vänsterpartiet (jag måste nog säga att mitt Majorna hjärta bankar lite för vänstern i vissa avseenden men inte tillräckligt)
Socialdemokraterna (do i need a reason)
Sverigedemokraterna (jag måste säga att en del av deras valfrågor är helt ok men läser man mellan raderna åker de fet bort). Ja så vilka det står mellan kan ni ju räkna ut själva kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0