Positiva Nina


 Tittar fram ibland då & då, hon har varit på semester ett tag nu pga en MÄNGD anledningar både privata och arbetsrelaterade men idag är hon faktiskt hemma igen och hon har bestämt att Today is a GOOD day.. Inget skall få förstöra mitt humör idag det blir bara så bra man gör det (eller något annat lika klyshigt jag ALDRIG skulle säga)..

Idag skall det jobbas och inte ens det gör mig på mindre bra humör för det betyder att jag får träffa ett gäng helt underbara personer och att jag slipper sitta inne hela dagen. Fattar ni eller? Jag tror bestämt det är någon som tagit över min hjärna och drar i alla möjliga trådar där uppe idag, för Nina är mycket men fan inte Shiny & Happy. Hon var en gång i tiden enormt positiv och jävligt happy men har med åren ersatts utav en något narcisistisk, cynisk, sarkastisk, egoistisk & vendictive person jag har ingen anning om när det hände men hände gjorde det..

Lite Flogging Molly & Ramones på det så kan det inte bli bättre..

Favvolåtar utav Ramones:
Beat on The Brat
Blitzkreig Bop
Sheena is a Punk Rocker
I Wanna be Sedated
Pet Semetary

Favvolåtar utav Flogging Molly:
Drunken Lullabies
What´s Left of The Flag
Swagger
Seven Deadly Sins
Queen Anne´s Revenge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0