Sällskap

Wooohoo vi slipper sitta hemma själv som en sad patetisk person... Och vi behövde bara svara i telefon för att få lite sällskap.. Sånt gillar vi skarpt! Jag skulle verkligen åkt till systemet innan jobbet, nu kommer vi spendera min fredadagskväll helt nykter å hur jävla roligt är det då?? Kanske borde knacka på hos grannen, hon lär ju ha alkohol och diverse artiklar i mass..

Vad händer annars i helgen för oss då?! Jo lite mer sällskap och förmodligen en krogrunda och eller efterfest (detta beror helt på vad mitt konto väljer att tala om för oss när vi kollar det).. Vi är verkligen on party mode just nu kan vi meddela.
Jaja tebax till sällskapet så är det den enda personen vi verkligen litar på som gästar oss ikväll och det är, ja just det our x-factor och våran vovve som skall hålla mig sällskap halva natten tills något roligare sker elsewhere..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0