Sedär ja

Attention Whoren får lite uppmärksamhet trots allt ;), ja aså blogg läsare då. Nu ligger jag iofs fortfarande under 50 per dag men det har ökat från 5-50 på typ en vecka.. Jag menar jag bloggar ju inte direkt för att ingen skall läsa det. Jag har många ggr funderat på varför i helvete jag bloggar det ställer mest till skit i mitt liv för folk som inte borde läsa den gör det och jag skriver lite väl mycket ibland, men jag har lagt ner ett antal ggr men har alltid börjat igen. Jag har nog bloggat i typ 5 år eller så tror jag började blogga ungefär när jag började på Östra och jag har nog haft 6 st eller något 4 anonyma och 2 icke anonyma. Jag har dessutom fördelat dem på 4 olika bloggsajter.
Men frågan jag ställde mig själv var varför jag bloggar och jag har kommit fram till den enkla anledningen att jag inte har något bättre för mig, och att det e ett rätt bra sätt att "tala om" för polare vad man pysslar med och funderar på. Sen verkar en hel del personer utav någon anledning finna mina bloggar intressanta, min första blogg hade tveklöst mest läsare (Det var en blandning mellan modeblogg och en privat blogg & ja jag tycker det e lite pinsamt att jag haft en modeblogg faktiskt). Min förra blogg hade faktiskt en del läsare också om man skall tro bloggvärdes guiden var den värd 30.000 kr vad det nu betyder..

Men jag lär nog aldrig sluta blogga helt å hållet iaf, jag fattar dock inte varför jag inte kan få tjäna en massa pengar på min blogg. Ja menar hur gött hade det inte vart å bara sitta hemma å blogga dagarna i ända. MEN jag hade saknat (vissa) mina kollegor som jag faktiskt tycker är helt underbara och de söta patienterna som en helt sjukt söt liten tant jag haft hand om, så himla underbar..
Jag hade dock INTE saknat: Möten, Kass lön, Matvagnar, Tjafs, Restiden, Helgjobb & Den enormt dåliga luften i byggnaden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0