Sooooova

Om det är något jag behöver just nu är det att få sova, jag har fan inte sovit en ordentlig natt på fem dagar. Jag hostar som en gammal KOLare och så är hela bihållorna fyllda med vad som verkar vara rött cement för det är iaf detsom kommer ut..

Nu tror jag inte att ni som läser detta är så äckelmagade eftersom 90% har någon form av vårdrelation i sitt yrke, och det är heltenkelt så vi pratar. Ni skulle höra våra AW's där snackas det en hel del icke socialt accepterade ämnen..

Ämnen man EJ bör diskutera på vanliga fester:

• Dåliga Tänder brukar vara en moodkiller, men vårdpersonal kan fortsätta äta oavsett..
• Sår och dess diverse utseende är inget jag har problem med men de allra flesta spyr..

Nänu skall jag vara snäll jag menade bara på att vi blir en annan sorts person efter att ha jobbat o vården och det är inte alltid av ondo. Jag vet madeiran situation där det behövs utbildad personal utan för sjukhusen. Vi är dom som ger mun mot mun på en okänd person eller faktiskt gör det ni påstår att ni ALDRIG skulle göra.. Till de människor som Inte tänker efter gå å lägger helst nuuu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0