Va jag tror

Ja va fan tror jag egentligen?? Jo att jag har seriösa problem med sömn, jag somnar sällan eller aldrig i tid när jag väl somnat sover jag dock rätt ok men den där tiden innan jag somnar hmm ja den brukar ligga på runt 1 timme eller så. Jag vill dessutom inte sova, seriöst hur kul är det då? Visst det är typ det bästa som finns på dagen men på natten ja då fan skalljag vilja vara vaken.. Jag blir så trött åå mig själv (som vanligt). Den här dagen har vart seg kan jag säga, aså inte ohändelserik men seg helt enkelt. Den nya avdelningen flytta in hos oss idag och det medförde en hel del oreda eller röra kanske man jan kalla det. Det blir säkert bra till slut :), eller något... Jaha nu skall jag sova vare sig jag vill eller inte och så e det med den saken..

Just ja en sak till FUCK YOU och du vet vem du är!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0