Jag vet inte om jag inte måste gå tillbax till nr system..

Nu skall ju ingen som inte bör läsa, läsa heller men chansen finns ju alltid.. Egentligen förstår jag inte VAD det är jag skrivit som vart så HIMLA upprörande heller.
Tex senaste i dag fick jag reda på att en kollega i detta fall en ssk, snackat en jäkla massa skit om mig under en period då jag inte kunde försvara det jag gjorde, jag blir vansining på backstabing.. KOM TILL MIG hur svårt skall det vara, stör du dig på mig så fine i dont give a fuck men jag vill hellre höra skiten innan den kommer fram till chefen som inte hört min sida ALLS fö jag klagar inte..
                                                                  Grrrrrrrrrrrrrrrr

Jag inser nu att eftersom jobbet kommer mer och mer vara en del utav denna bloggen så behöver jag ett system och jag tror jag håller mig till siffersystemet faktiskt (men det har ändrats DRAMATISKT de senaste månaderna efter att jag fått reda på vad folk sagt)...

Får i mitt inre fixa fram en lista med 21 personer på och använda dem som kodnamn =) (i love spylife)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0