God Jul

God Jul på er som råkar läsa detta idag och god fortsättning till er som råkar läsa detta någon annan dag än just julafton.. Jag kan inte säga att jag är i någon super duper chistmas spirit men det e lite mysigt med presenter och julmat (-köttet då, här äts inga oskyldiga kultingar inte)..

Det enda som saknas är en rosa gran, jag måste verkligen köpa en till nästa år de e ju uber coola.. Denna tyckte jag var riktigt snygg tom oftast ser de ju lite halv kassa ut men denna var faktiskt schysst.


I natt blir det iaf jobba =/, lite segt aså men det ger en del pengar så jag får ju fokusera på det istället. Iaf hoppas att alla jag bryr mig om har en trevlig jul..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0