Fan va folk här är!!

Ja hur orkar ni människor som alltid åker vagn vid denna tiden (ap tidigt) göra detta?? Jag blir trött bara av att se denna enorma folk samling, jag är som jag kanske sagt ingen ppl person utan tycker mer om min ensamhet varvat med umgänge med några väl valda individer. Massiva folksamlingar är inget för mig och definitivt inte efter ett 10 timmars pass kl 7 på mörra..

Men man måste ju ta sig hem på något sett och eftersom min blivande chaufför inte infunnit sig i mitt liv ännu får det bli att åka kommunist taxi :(.. Jag tycker verkligen inte om kollektiv trafik (det finns mycket saker jag inte tycker om, kanske borde skriva en lista negativ som jag är) och kollektiv trafik kl tidigt på morgonen är ännu värre.. Leave me alone lixom!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0