I do not care for and I do not like..

Jag ogillar personer som tror att de är så jävla duktiga när de i själva verket är korkade och okompetenta. Jag träffar sådana personer på nästan daglig basis och det värsta är att en del utav har lyckats hjärntvätta andra till att tro att de faktiskt kan något och är duktiga.. Jag vet inte riktigt om det betyder att de som tror på dessa människor är dom som är mest korkade men jag antar att om man tror att en ointelligent människa är intelligent kan man inte vara särskilt intelligent själv heller, eller??

Jag är ingen person som är särskilt bra på att dölja vad jag tycker och tänker om människor vilket då resulterar i mindre bråk eller konfrontationer, jag är bara glad att den person jag tycker mest illa om och som tror sig vara absolut duktigast är enormt oomtyckt trots att personer är trevliga mot denna person. T.o.m de människor man tror tycker om denna människa anser att denna människa är korkad, hispig & ENORMT opassande för det personen sysslar med.....

Med andra ord I do not care for and I do not like YOU...

Jag tror att jag nu skrivit ca 10 inlägg om denna person och jag stör mig så in i helvete på att jag ödslar så mycket tid på en person jag verkligen avskyr.. Från och med nu tänker jag begränsa mina inlägg om personen i fråga till de dagar då jag VERKLIGEN INTE KAN hålla mig från att spy galla över den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0