I do not care for.... And I do not like...

Ja jag skrev ju att jag skulle skriva en lista på saker jag inte tycker om och så skalljag göra.. Sak nr 1 utav ALLA saker i denna värld jag ogillar är:
Stövlar som glipar! Ja alltså stövlar med för stor omkrets runt vaden, det är så ruskigt fult och eftersom jag inte är fetast i världen har jag problem att hitta stövlar som sitter somde skall (dvs som jag tycker att de skall sitta). Jag har just nu på mig ett av dessa monster och när jag ser mig omkring på morgon vagnen ser jag att de allra flesta med stövlar (under 80kg) har samma problem som mig.. När skall skotillverkare världen över inse vårat problem? Jag tycker det borde uppmärksammas lite mer i media om oss normalviktigas problem här i vardagen!!

Och för att inte vara helt negativ kan jag nämna att jag tycker om stövlar som sitter somde skall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0