The Walking Dead

Den nya tv-serien från AMC The walking dead är verkligen helt sjukt grym.. Det finns bara 2 avsnitt än så länge men de avsnitt som finns är BRA. Jag älskar som bekant zombie filmer och denna zombie serien överstiger faktiskt mina förväntningar än så länge, den har en bra storyline och bra skådisar. Vissa zombie plots kan vara sådär men denna är varken sådär eller kass, den ligger redan på femte plats på www.tv.com dvs femte populäraste serien i USA just nu och förhoppningsvis kommer den att ligga där ett bra tag så vi får ett par säsonger. Kan dock tänka mig att det är en sådan serie som bara är bra i typ 1-2 säsonger tyvärr..

Men än så länge är den GOLD kan jag säga och jag längtar verkligen tills nästa avsnitt som sänds i USA i morgon och kommer ut på nätet någon gång nästa vecka, det tog ca 1 vecka för serien att komma ut på stream sajterna förra avsnittet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0