Första ciggen

På typ över en vecka och herrjävlar va go den är. Jag funderade ett tag där på att sluta men nu vette fan aså, det e ju så jävla gött å röka =). Det e nästan lika gött som å snusa men bara nästan..

Sitter å väntar på en polare och hans dvd spelare =), min strömkabel till den enda laptopen som funkar till teven är gone gone gone och jag fattar inte vart den tagit vägen.. Jag tappar bort de konstigaste saker strömkablar, jackor, stationära datorer, jeans, kastruller, mitt vett & diverse prylar.. Skall kolla lite zombiefilmer va tanken och får la se om jag får i mig lite alkohol också planen var från början attgå ut efteråt vi får se om den fortfarande håller..

Nu skall jag iaf göra mig i ordning och städa undan lite skit som ligger å dräller här å var i lägenheten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0