Jomen visst fabn hitta jag någon att supa med.. =)

Jag e lite av en mästare på det där, jag känner på mig att andra människor också vill bli lika ap fulla som jag vill och så väntar jag på att de personer skall ringa mig och då svara jag: JAAAA för fan vart skall vi.. Påmed klackarna och make:etså kör vi..

Kom dock hem ganska hyffsad tid igår tror jag hmmm kan kl vart 3-4 eller något asådant. Både FredAag och Lördagen festade jag med folk jag inte träffat på as länge verkligen så det var kul å träffa dem även om det som vanligt blev jag å 3 killar =/. Jag har funnit mig i den rollen och jag tycker den verjar till min fördel så jag tänker inte byta ut den ;)..

Nä nu skall jag sova för jag skall gå upp kl 4:45imorgon underbartva =/  NOOOOOOOT.......FUCK FUCK FUCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0