Lite dåligt med bloggande!!

Men det beror på att det vart helst sjukt mycket att pyssla med på jobbet och när jag väl kommit hem har jag varit helt slut.. Just nu har jag en enorm värk i mina axlar och mina fötter efter att ha sprungit på ringningar och plockat i förråd och haft mig.. Nu skall jag bara hämta fifflas och sedan skall vi gosa framför ett Merlin avsnitt med en cola i näven :), jag tänker dessutom ha en sovmorgon som heter duga i morgon. Jag skall nämligen jobba natt och behöver inte gå upp förens kl 18 typ (wee), jag älskar verkligen the graveyard shift som dom säger..

Oftast hinner jag med något irriterande projekt jag dragit igång på dagen men aldrig lyckats avsluta.. I morgon natt får det nog bli förrådseffektivisering och ev uppmärkning av vissa hyllor, visst låter det e as kul ;).. Nä om jag skall se om jag kan somna sådär pinsamt på vagnen som fyllgubbar gör :), jag skulle nog faktiskt somna om jag tillät mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0