No one is mad

Nej det är tydligen ingen som är sur på mig längre, det e ju tur det för jag är verkligen sjukt kass på att lista ut varför folk är griniga, jag brukar inte heller bry mig så mycket om någon e kinkig såvidare det inte är någon utav mina bästa vänner.. Jag säger saker och gör definitivt saker som kan få vissa individer att bli griniga rätt ofta så skulle jag orka bry mig varenda gång skulle jag inte göra annat än att oroa mig för att någon e sur..

Jag är dock rätt bra på att be om ursäkt (de mycket få ggr jag gör det) jag ber nästan aldrig om ursäkt (jag gör aldrig fel inte ens när jag gör super fel) därför kan jag säga att de få ggr jag ber om ursäkt så menar jag det verkligen.. Så har jag någonsin bett dig om ursäkt så har jag förmodligen gjort något riktigt dumt :/..
Jag tycker generellt sett att vi säger för mycket saker vi inte menar, vi påstår att vi älskar folk vi knappt känner, vi ber om ursäkt för att få slut på diskutioner, vi påstår att folk som är dåliga är bra, vi säger snygg frisyr till någon som ser förjävlig ut.. Varför?? Varför ljuger vi så in i helvete mycket för? Jag gör det också särskilt om det gynnar mig men jag säger aldrig något jag inte menar till någon jag tycker om. Jag tycker det är värre att ljuga för någon man bryr sig om än att säga sanningen och ev råka såra dem.. Men jag tror att jag är rätt ensam om denna åsikten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0