Och neeej

Jag har inget med föregående inläggs rubrik att göra =)... Det var skrivet utav my friend Mr FrancyPants, efter ett antal glas vin och nu har jag fått i mig mer en ett antal glas kan jag säga. Har sett 3 zombie filmer, blivit kanon berusad och umgåtts med 2 rätt roliga individer varav en snarkade ohyffsat nog under Shaun Of The Dead wtf??!! Men å andra sidan kan inte alla förstå the brillians that is Shaun eller Simon Pegg rättare sagt.

Skall nog fan ta å söva kudden snart tror jag,börjar faktiskt bli nåågot trött, kan vara så att den ca 1 å en ½ liter vin jag druckit nu tagit ut sin rätt (och JA mr F jag drack nog de litrarna själv du bara klaga på huvudvärk å annat =P).. Fuuuuck vilken huvudvärk jag kommer ha imön, men that is tomorrow =) och inte nu.. Nu skall jag se vad som går på teve och bädda nermig själv =/ i enmycket bekväm men mycket hård bäddsoffa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0