Seriöst är du dum i huvudet på riktigt eller låtsas du bara?????

Ibland undrar jag om människor är dumma i huvudet på riktigt eller om de bara spelar. Idag har jag träffat en utav de konstigaste personer jag känner, denna person är sjukt energisk men får inte ett smack gjort. Denna person är enormt irriterande, faktiskt den mest irriterande person jag någonsin träffat, personen tycker om att tala osanning tex att säga att saker är färdiga när de i all sanning är långt ifrån ens påbörjade. Jag funderar även på om personen verkligen är korkad eller om personen bara skämtar när den ställer de mest korkade frågor, tyvärr tror jag inte att personen är tillräckligt intelligent för att kunna använda sarkasm och ironi. Personen förstår iaf garanterat inte när man själv är sarkastisk (detta ger upphov till en hel del roliga situationer).

Många som läser detta och inte känner mig eller inte vet vem jag menar kanske tycker att jag låter lite bitchig just nu, jag kan dock säga att om ni umgicks med denna person i mer än 5 min och inte kommer till samma slutsats som jag gjort är ni på riktigt dumma i huvudet.. Jag är egentligen inte arg idag har haft det riktigt roligt idag faktiskt men jag kan verkligen inte låta bli att skriva om denna person för personen ifråga är den person som just nu genererar mest frustration i min vardag..
När skall personen inse att jag inte tycker om den och låta mig vara ifred??? Btw jag har så in i helvete ont just nu... Aj aj aj aj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0