Sista natten..

Jepp inatt är sista natten jag jobbar på ett tag iaf, jag byte mina kvällspass mot natt-pass jag tycker nämligen det e rätt skönt att jobba natten. Det är mindre människor i rörelse och det är inte lika mycket personal som skall göra samma sak hela tiden. Just denna veckan har jag jobbat med min favorit nattsköterska dessutom så det har vart helt okej nätter även om man e lite seg efter en 30 timmars helg. Jag är dessutom bara ledig 1 enda jävla dag efter helvetesveckan (ja den veckanman jobbar 5 natt-pass) i vanliga fall är man ledig 9 dagar efter den veckan :(. Jaja jag skall ta å läsa lite om diverse sjukdomar i natt tänkte jag, kan återkomma om jag hittar något intressant..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0