Vad bör nattens projekt bli?

Egentligen borde nattens projekt vara att få i mig så mycket alkohol som möjligt, dansa till jag får skoskav, göra några flickvänner sura och flirta med någon random pojke/eller icke random.. Men jag får nog hålla mig till pärm sortering, att läsa om EKG,CVKer & diverse olika undersökningar så som LP & Christabiopsier. Jag har nämligen hittat vårdhandboken och jag har lovat mig själv att läsa den nu när jag jobbar natt.. Det är perfekt att läsa medicinsk litteratur på nätterna, den tråkigaste boken jag läst måste vara den stora hjärtsvikts boken och den mest intressanta The easy doctors guide to EKG's som jag snodde från läkarexpeditionen (schh) ja jag har självklart lämnat tebax den..

Jag behöver förslag på natt projekt, skall även jobba natt imorgon så kommer ni på något bra kan ni ju skriva en kommentar eller nåt.. PÖSS på er (som förtjänar det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0