Vem?

Vem är det egentligen? Jag har funderat länge och väl på vem det är jag har mest och störst intresse för i mitt liv just nu och jag kommer fram till samma otillfredställande svar varje gång.. Jag tror att de allra flesta som känner mig vet vem det är och jag kan säga som så att den jag verkligen vill ha är samma gammla vanliga individ som jag dragits med i ett decenium å lite till =/. Jag är fullt medveten om att vi inte kan ha ett förhållande eller att vi någonsin kommer att komma överens om något (mer okompatibla personer får man nog leta efter) men å andra sidan så blir det hela mer intressant om man inte är så lika..

Jag är även fullt medveten om att jag aldrig kommer komma över honom till 100% om jag inte träffar någon ny (vilket jag varken har lust eller tid att göra just nu), jag tycker dessutom att de allra flesta pojkar jag träffar e rätt tradiga och ointressanta.. Det finns ju såklart ett par heta pojkar i denna värld men jag råkar aldrig träffa dem och skulle jag mot förmodan göra det så är de sjukt korkade eller världens idioter. Men det största problemet ligger nog i att jag inte vill ha ett förhållande alls, det var ju trots allt den största anledningen till att jag och M gjorde slut. Det hade dock vart nice att slippa ökenvandring och att vara moody som fan större delen av tiden, jag blir nämligen enormt påverkad av att inte, ja ni fattar... Men idag är vi rätt happy faktiskt ;)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0