All about ME

Ja jag fyller ju år snart, ni har väl inte missat detta?? Jag förväntar mig både tårta, presenter och en jävla massa drinkar =P, nä men skämt å sido skall jag iaf parta till det med my homegirl Tina den 1/10 (en fredag) och än så länge är förfestlokal oklar men det får jag reda på imorgon eller senast Torsdag. Skall nämligen försöka renovera lite hemma och jag vill INTE ha folk hemma då.. Men skulle jag vara my usual self och vara lat så kommer det förmodligen bli förfest hos MOI den 1/10 mellan 18:00-00:00 och så får vi väl se vart vi går.. Om jag känner mig å Tina rätt kommer vi krypa =)..

Iaf så är de som känner för det välkommna och det finns endast ett krav, ni måste bära något rosa.. Och har ni inget rosa så kommer de att lånas ut ifrån mig.. =) Martin jag har en topp du skulle passa i =P, man kan komma undan rosa regeln genom att muta födelsedagsbarnet med drinkar/vin/finsprit/absinth/Pops ja helt enkelt allt alkoholhaltigt...

Det var väl ungefär det jag hade att säga just nu, oavsett vilka som dyker upp så kommer jag å T ha a kick ass time för det har vi ALLTID med eller utan sällskap...

Så glöm för guds skull inte min födelsedag den 29/9.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0