Försök du sova då..

När din granne har party några meter från din Huvudkudde, det springer folk i trappan och din ytterdörr är 1mm tjock, du hostar värre än den värsta KOL patient du haft och en strålkastare lyser i ansiktet på dig.. Är jag grinig?? Jaaa det är jag, kan jag sova?? Neeej det kan jag inte..

Jag måste dock säga att det fortfarande finns något som kan få mig att le och det är Ozzy Osbourne.. Tänk den som kunde ha en far som honom, min far har kanske mer gemensamt med Ozzy än de flesta Svensson farsor men jävlar va rolig Ozzy är!! I Freaking LOVE..
Något jag inte älskar är iPhonens stavnings program, skriveran något den inte håller med om kan man få ord som huvudkudde att bli hibiskusar eller annat likvärdigt ord.. Wtf?!

Nä om man skulle försöka sova lite kanske, fast med min tur blir jag säkert väckt av konstiga samtal mitt i natten eller skumma människor som ringer på fel dörr (inte för att min ringklocka funkar längre).. Ohh va positiv jag är INTE!!!

God natt, finns säkert någon som har det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0