Här sitter jag

Som ett fån å väntar på att få åka hem ifrån detta ställe som kallas arbetsplats. Jag tänker inte nämna vad jag anser om vissa saker här då det enbart kommer bita mig i arslet i slutändan.. Så går det nämligen när man säger vad man tycker och tycker det man säger..
Nä ush sikken dag tur att min stjärna Jos stöttade mig i min jobbdag TY from the bortom off my heart :)..

Nu får jag inte ens sitta ner utan står ute och fryser my hot ass off, jag tror att jag fryser mer än de flesta personer för det påpekas ofta att jag har mycket kläder på mig..

Appropå inget så är jag så less på pojkar just nu, alla verkligen alla hittar ragg, vart e mina ragg?? Kan ni svara på det eller?! Inga heta killar som sparkar ner min dörr inte.. Jag får nöja mig med att skvallra om dem som fått ragg :).. Unfair!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0