I fucking hate YOU

Jag vet att hata är ett starkt ord men jag vette fan om jag inte hatar denna personen jag menar, människan är så jävla korkad och så sjuuuuuukt irriterande varenda sekund man umgås med personen.. Jag tänker aboslut inte avslöja vem det är här för det kan bli jobbigt men jag har en inre Idiot lista och denna personen toppar just nu denna. Personen är numera Idiot 1 utav 10..



“There is no sin except stupidity.”

Jag har ju alltid varit en list människa så egentligen är det inte så konstigt att jag har en lista över idioter också för jag har en inre topp 10 när det gäller allt från drinkar till pojkar.. =)


Any man can make mistakes, but only an idiot persists in his error




Idiot 1: Personen detta inlägg handlar om och den tveklöst mest irriterande individ jag NÅGONSIN träffat
Idiot 2: Så fruktansvärt korkad kille att jag dör, han tror dessutom att han är smart vilket gör det hela mycket komiskt när man driver med honom..
Idiot 3: Inkompetent och ineffektiv när det gäller allt, gillar att veta ALLT
Idiot 4: Backstabbing Biatch som dessutom är en utav de dummaste & mest trångsynta personer jag träffat
Idiot 5: Ännu en pojke som är en idiot pga tidigare misstag
Idiot 6: Denna person tror att den kan bestämma över mig när sanningen är att jag stänger av när personen pratar. If u can dish it out u should be able to take it beskriver vad jag känner för denna person.
Idiot 7: Harmlös och ENORMT korkad
Idiot 8: Brud jag avskyt i hmm tja sisådär 6 år nu och jag kommer alltid avsky henne. You realy shouldnt mess with me or my man... Hämden är åå så ljuv.. (Jag kan vara enormt elak)
Idiot 9: Kille som är så enormt lätt att lura att det e löjligt och det e så sjukt kul att driva med honom, han tror verkligen att han har en chans.. Yeah RIGHT.. (nu låter jag elak, och det kan jag vara men denna kille förtjänar det och 10 ggr värre)
Idiot 10: Är egentligen ingen idiot ännu men närmar sig idiot status med stormsteg och kommer förmodligen befinna sig inom idiot zonen inom en snar framtid..


Just think of how stupid the average person is, and then realize half of them are even stupider!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0