Ibland får jag fan skylla mig själv !!

Ja ibland får jag faktiskt skylla mig själv.. Jag sätter mig i situationer som gör allt värre och som bara skapar problem och dramatik.. Eller de skulle skapa dramatik om vissa individer fick reda på dem.. Jag är helt enkelt kass på att vara vuxen, jag är dessutom helt övertygad om att jag skulle platsa i dokusåpan The Hills (hello Brody) fan va nice att få en massa miljoner för att vara sig själv, hångla med tvär heta boys och supa varje helg.. Sounds like my kind of job..

Just nu sitter jag iaf på en sjukt överfull buss någonstans på Hisingen och undrar varför jag sitter här.. När jag borde vara hemma och laga mat, men you know me jag gör ALDRIG det jag borde och ALLTID det jag inte borde :).. Den inre djävulen vinner alltid hos mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0