Jag diggar dig!!

Jag är rätt snabb på att bli irriterad på människor men tyvärr är jag inte lika snabb på att tala om att jag tycker om någon. Därför har jag i sann Nina anda bestämt mig för att tala om det här och jag hoppas inte att någon tar illa upp när jag nämner dem (nu diggar jag enbart chill människor så det lär de nog inte göra).. Jag vaknade nämligen på bra humör i morse och nu när en av de personer jag tycker allra mest om eventuellt skall flytta till Kina så insåg jag att vi verkligen är as kassa på att ge de vi gillar uppskattning..

Mina närmaste och äldsta vänner (ej i turordning på något sätt):
Joppster
Vi har gått igenom en hel del saker ihop och jag har inte alltid varit den bästa vän man kan ha, men jag har alltid älskat dig och du är verkligen en enormt pålitlig och äkta vän. Hon är även känd som min bättre hälft eller Den snälla delen av duon :). Och du jag lovar du skall få dina 100 liter päronsaft när jag blir miljonär..
Bailando Girl:Den andra utav mina två äldsta vänner, du är så sjukt jävla rolig och jag älskar dig med. Vi har så enormt jävla kul ihop.. Djungelznazar kompisar for life. Jag kommer aldrig glömma våran första fylla eller Yoggi bear ;)..
Mattias: Jag är rätt säker på att du vet vad du betyder för mig och att det aldrig kommer finnas någon som betyder det du betyder för mig. Du har varit min bästa vän och sambo i nästan 10 år.. Vi har hittat på en del sjuka saker ihop och jag vet inte om någon känner mig mer än vad du gör och jag kommer alltid älska dig även om det bara är som vän.

Sedan har jag en massa vänner som jag verkligen tycker enorm om & respekterar tex Mr Francypants (diskutera filosofi, att lösa världsproblem och zombie invasioner är enormt underhållande med dig. Mr Y du är sjukt rolig och lite halv sjuk men so am I. Cutie sjuk brud med lika knäppa idéer som mig and that we like..

Mina underbara kollegor:
Partner in Crime: Du är absolut en av mina favorit kollegor och inte bara är du enormt omtänksam du är riktigt underhållande att smida onda planer med (som går i stöpet). Tillsammans med mina andra vapendragare gör du jobbet enormt mycket lättare att gå till.
Muppalainen: Min älskade lilla mupp vi måste festa mer, jag tror att både Excet och Flying Scottsman saknar oss men kanske framförallt dig ;). Söt, omtänksam och rolig.
Min kära alika: A true rocker och den som festar hårdast och längst. Kanske den enda som kan matcha mig ;), lika sarkastisk och sjuk som mig. Dock var vi långt ifrån vänner i början utan nästan ovänner men nu diggar jag dig så enormt mycket.. Vi måste köra fler utekvällar och komma hem kl 12 dagen efter..
Jag har även en del andra söta kollegor värda att nämnas: Balkan Girl, Sarwa (saknar dig), Jos, Nimmi, Karlsson & Anki för att nämna ett gäng..

Jag gillar och respekterar även del andra människor (överaskning va) men jag har varken tid eller ork att nämna er och har jag inte nämnt dig är chansen stor att jag inte tycker om dig.. Detta gäller självklart inte de personer jag självmant umgås med..

Kram på alla underbara människor jag känner..

Kommentarer
Postat av: Skorpan ;)

Puss på dig

2010-09-15 @ 15:26:59
Postat av: Partner in crime

i like:)

2010-09-15 @ 23:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0