Jävla hisingen

Det är ett jävla stort kriminellt område bara, jag hatar verkligen den jävla ön. Jag kan verkligen sluta tänka på den stackars Elin, nu kände jag henne inte personligen men jag vet folk som gjorde det och efter att ha sett brottsplatsen där man tror att hon hittats så mår jag verkligen illa.. Hur i helvete kan vi tillåta att dessa människor finns i vårat samhälle, jag blir så jävla förbannad och äcklad över hur folk kan behandla andra människor..

Nu vet ju inte jag att det var henne de hittade men som sagt efter att ha sett brottsplatsen och allt vad det innebär så spelar det ingen roll vem det är. Hur kan man mörda någon överhuvudtaget?? Jävla svin..... Jag hoppas verkligen vi får ändringar i vårat rättssystem snart så vi kan låsa in dessa djur på livstid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0