Negativa Nina

Tro fan att jag blev negativ och grinig under dagen som gått, jag e så urbota trött på att vara grinig och negativ. Jag tycker inte om mig själv när jag är såhär, nu menar jag inte att jag är negativ jämnt och alltid men för det mesta går jag iaf omkring och stör mig på både folk och skitsaker..

Det värsta är att jag vet vad det är som gör mig negativ men jag gör inget åt det, nu har jag iofs börjat ta tag i det hela, men det betyder inte att jag kommer få gjort det jag vill göra och få det jag vill ha..
Nä nu får det bli ändring jag har bestämt att denna vintern skall vara as kul och jag skall träffa massa nytt folk och parta som aldrig förr, tyvärr måste man i vuxen världen planera sina partyn eftersom folk jobbar helger, har barn, pluggar å en massa annan jävla skit.. Jag behöver dock inte ta hänsyn till något eller någon och det är jävligt skönt att kunna göra det jag vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0